Meie veebileht kasutab küpsiseid veebilehe funktsionaalsuse, veebilehe jõudluse, analüüsi, isikupärastatud sisu ja reklaamide jaoks. Klõpsates "NÕUSTUN KÕIGI KÜPSISEGA" nõustute sellise kasutuse ja teabe jagamisega meie partneritega. Saate rohkem teavet meie küpsiste kasutamise ja partnerite kohta ning samuti saate oma nõusolekut muuta küpsiste poliitikaga.
Džemper Bardera on valmistatud 50% ulatuses mahepuuvillast ja 50% ulatuses ümbertöödeldud puuvillast. Esiküljel oleva kirjaga „Because there is no planet B“ (Ei ole olemas planeeti B) ühendab see džemper mugavuse ja jõulise sõnumi. Iga müüdud toote eest meie kollektsioonist Because There Is No Planet B® annetame 10% fondile ECOALF, et toetada ookeanide puhastamise projekti „Upcycling the Oceans“, millega on liitunud juba üle 4200 kaluri ja mille tulemusena on ookeanist ringlusse suunatud üle 1700 tonni jäätmeid.
Materjal: 50% ümbertöödeldud puuvill / 50% mahepuuvill.
Hooldus:
Ainult valitud toodetele 2025. aasta 15. märtsil -25% allahindlus; 2025. aasta 16. märtsil -20% allahindlus; 2025. aasta 17. märtsil -15% allahindlus koodiga: FIESTA. Allahindlused ja allahindluskoodid ei ole kumulatiivsed. Loe rohkem pakkumise tingimuste kohta siit >>
SUURUSJUHEND MEHEDELE ÜLEMISTE OSADELE (särgid / T-särgid / joped jne) |
|
||||||
ECOALF |
EU |
UK |
US |
FR |
ITRINDKERE MÕÕT (CM) |
RINDKERE MÕÕT (CM) |
Suurus |
S |
48 |
32 |
36 |
44 |
42 |
91 |
S |
M |
50 |
34 |
38 |
46 |
44 |
97 |
M |
L |
52 |
36 |
40 |
48 |
46 |
103 |
L |
XL |
54 |
38 |
42 |
50 |
48 |
109 |
XL |
XXL |
56 |
40 |
44 |
52 |
50 |
115 |
XXL |
SUURUSJUHEND MEESELE ALATI (püksid / lühikesed püksid jne) | ||||||
ECOALF | EU | US | FR | IT | Suurus | VÖÖÜMBERMÕÕT (CM) |
29 | 40 | 29 | 42 | 40 | S | 74 |
30 | 30 | 77 | ||||
31 | 42 | 31 | 44 | 42 | M | 80 |
32 | 32 | 83 | ||||
33 | 44 | 33 | 46 | 44 | L | 86 |
34 | 34 | 89 | ||||
38 | 46 | 36 | 48 | 46 | XL | 95 |
36 | 48 | 38 | 50 | 48 | XXL | 101 |
„Ecoalf on asutatud 2009. aastal. Nii kaubamärgi nimi kui kontseptsioon tekkisid peale seda, kui sündisid minu kaks poega: Alfredo ja Alvaro. Tahtsin luua tõeliselt jätkusuutliku kaubamärgi ja uskusin, et kõige jätkusuutlikum tegu on lõpetada vastutustundetu loodusvarade kasutamine ja tagada uue põlvkonna ressursid. Lahenduseks võiks olla ümbertöötlemine ja et me suudaks toota uue põlvkonna ümbertöödeldud tooteid, mille kvaliteet ja disain oleksid samal tasemel, nagu ümbertöötlemata materjalidest toodetud parimatel kaupadel.
10 aastat hiljem oli meie missioon ja visioon endine, olime sellesse investeerinud rohkem jõudu ja selgust, kui kunagi varem. Meie planeet kannatab, seepärast peame tegutsema. Kätte on jõudnud aeg võtta endale vastutus. Me usume, et meil on missioon, mis ei hõlma ainult äri. Mood on üks suurimaid tarbekaupade tööstusi maailmas ja teisel kohal reostuse tekitamise poolest. Usun, et on möödas aeg, mil mood tähendas vaid head väljanägemist.
Enam kui eales varem peab see olema tehtud õigesti, et saaksime end hästi tunda. Meil on võimalus ja vastutus tulevane ärimudel ümber mõtestada. Miski ei saa olla hullem naasmisest normaalsuse juurde. Me tahaksime jagada enda mõtteid, meetmeid ja endale võetud vastutust, mille rakendamise vajalikkuses oleme veendunud enam, kui eales varem. Olgem kõik selle otsuse osaks ja töötagem koos planeedi tuleviku nimel.“
Armastus ja kiindumus,
Sellel tootel puuduvad klientide arvustused