Meie veebileht kasutab küpsiseid veebilehe funktsionaalsuse, veebilehe jõudluse, analüüsi, isikupärastatud sisu ja reklaamide jaoks. Klõpsates "NÕUSTUN KÕIGI KÜPSISEGA" nõustute sellise kasutuse ja teabe jagamisega meie partneritega. Saate rohkem teavet meie küpsiste kasutamise ja partnerite kohta ning samuti saate oma nõusolekut muuta küpsiste poliitikaga.
Marne püksid on valmistatud 100% ümbertöödeldud puuvillast, mis on saadud nii kasutuselt kõrvaldatud tekstiilist kui ka kasutuselt kõrvaldatud puuvillatoodetest. Pehmed püksid, mis toetavad ringmajandust.
SUURUSJUHEND MEHEDELE ÜLEMISTE OSADELE (särgid / T-särgid / joped jne) |
|
||||||
ECOALF |
EU |
UK |
US |
FR |
ITRINDKERE MÕÕT (CM) |
RINDKERE MÕÕT (CM) |
Suurus |
S |
48 |
32 |
36 |
44 |
42 |
91 |
S |
M |
50 |
34 |
38 |
46 |
44 |
97 |
M |
L |
52 |
36 |
40 |
48 |
46 |
103 |
L |
XL |
54 |
38 |
42 |
50 |
48 |
109 |
XL |
XXL |
56 |
40 |
44 |
52 |
50 |
115 |
XXL |
SUURUSJUHEND MEESELE ALATI (püksid / lühikesed püksid jne) | ||||||
ECOALF | EU | US | FR | IT | Suurus | VÖÖÜMBERMÕÕT (CM) |
29 | 40 | 29 | 42 | 40 | S | 74 |
30 | 30 | 77 | ||||
31 | 42 | 31 | 44 | 42 | M | 80 |
32 | 32 | 83 | ||||
33 | 44 | 33 | 46 | 44 | L | 86 |
34 | 34 | 89 | ||||
38 | 46 | 36 | 48 | 46 | XL | 95 |
36 | 48 | 38 | 50 | 48 | XXL | 101 |
„Ecoalf on asutatud 2009. aastal. Nii kaubamärgi nimi kui kontseptsioon tekkisid peale seda, kui sündisid minu kaks poega: Alfredo ja Alvaro. Tahtsin luua tõeliselt jätkusuutliku kaubamärgi ja uskusin, et kõige jätkusuutlikum tegu on lõpetada vastutustundetu loodusvarade kasutamine ja tagada uue põlvkonna ressursid. Lahenduseks võiks olla ümbertöötlemine ja et me suudaks toota uue põlvkonna ümbertöödeldud tooteid, mille kvaliteet ja disain oleksid samal tasemel, nagu ümbertöötlemata materjalidest toodetud parimatel kaupadel.
10 aastat hiljem oli meie missioon ja visioon endine, olime sellesse investeerinud rohkem jõudu ja selgust, kui kunagi varem. Meie planeet kannatab, seepärast peame tegutsema. Kätte on jõudnud aeg võtta endale vastutus. Me usume, et meil on missioon, mis ei hõlma ainult äri. Mood on üks suurimaid tarbekaupade tööstusi maailmas ja teisel kohal reostuse tekitamise poolest. Usun, et on möödas aeg, mil mood tähendas vaid head väljanägemist.
Enam kui eales varem peab see olema tehtud õigesti, et saaksime end hästi tunda. Meil on võimalus ja vastutus tulevane ärimudel ümber mõtestada. Miski ei saa olla hullem naasmisest normaalsuse juurde. Me tahaksime jagada enda mõtteid, meetmeid ja endale võetud vastutust, mille rakendamise vajalikkuses oleme veendunud enam, kui eales varem. Olgem kõik selle otsuse osaks ja töötagem koos planeedi tuleviku nimel.“
Armastus ja kiindumus,
Sellel tootel puuduvad klientide arvustused