Meie veebileht kasutab küpsiseid veebilehe funktsionaalsuse, veebilehe jõudluse, analüüsi, isikupärastatud sisu ja reklaamide jaoks. Klõpsates "NÕUSTUN KÕIGI KÜPSISEGA" nõustute sellise kasutuse ja teabe jagamisega meie partneritega. Saate rohkem teavet meie küpsiste kasutamise ja partnerite kohta ning samuti saate oma nõusolekut muuta küpsiste poliitikaga.
Kerged ja õhku läbilaskvad spordijalanõud lastele, millel on hea haarduvus teekattega.
Jalanõude pealmine osa on valmistatud tekstiilist ja sünteetilisest materjalist, painduv tald tagab hea haarduvuse. Tänud takjakinnitustele ja elastsetele paeltele saavad lapsed need jalanõud jalga ise.
Talvejalanõud | Suvejalanõud | Sandaalid | ||
Jalalaba pikkus | Sisetalla pikkus cm | EU suurus | ||
11.2 cm | 12.7 | x | 11.5 | 19 |
11.7 cm | 13.2 | 13.2 | 12.2 | 20 |
12.3 cm | 13.8 | 13.8 | 13 | 21 |
13 cm | 14.5 | 14.5 | 13.7 | 22 |
13.7 cm | 15.2 | 15.2 | 14.4 | 23 |
14.3 cm | 15.8 | 15.8 | 15.1 | 24 |
14.8 cm | 16.5 | 16.3 | 15.7 | 25 |
15.5 cm | 17.2 | 17 | 16.4 | 26 |
16.2 cm | 17.8 | 17,7 | 17.1 | 27 |
16.8 cm | 18.5 | 18.3 | 18.0 | 28 |
17.5 cm | 19.2 | 19 | 18.7 | 29 |
18 cm | 19.8 | 19.5 | 19.4 | 30 |
18.6 cm | 20.5 | 20.1 | 20 | 31 |
19.3 cm | 21.1 | 20.8 | 20.7 | 32 |
19.9 cm | 21.7 | 21.4 | 21.4 | 33 |
20.5 cm | 22.5 | 22 | 22 | 34 |
21.2 cm | 23.1 | 22.7 | 22.7 | 35 |
21.9 cm | 23.8 | 23.4 | 23.4 | 36 |
22.5 cm | 24.4 | 24 | 24 | 37 |
23.2 cm | 25.1 | 24.7 | 24.7 | 38 |
23.6 cm | 25.8 | x | 25.4 | 39 |
Suurus |
0
|
1 | 2 |
vanus (kuud)
|
0-12
|
6-18 | 12-24 |
Sisetalla pikkus (cm) | 10-12 | 12-14 | 16 |
REIMAST
“Reima” usub, et lapsed peavad olema vabad ja veetma aktiivselt aega väljas, looduses ja hoovis. Juba 70 aastat töötab „Reima“ selleks, et lapsed saaksid muretult veeta aega väljas, looduses ja hoovis. „Reima“ ei kavatse peatuda – soovib olla lasteriiete ja jalatsite ekspert. „Reima“ planeerib ka edaspidi luua õueriideid lastele.
„Reima“ ajalugu sai alguse veel Teise maailmasõja aegadel. „Pallo – Paita Oy“ ettevõte, mis õmbles riideid sõduritele, kolis ohutuse mõttes õhurünnakute eest 1939. aastal Helsinkist Kankaanpäässe. Pommitamise lõppedes kolis tehas Helsinkisse tagasi. Kuid ettevõtte juhid otsustasid mitte lasta lahti koolitatud personali ja enda jõudu proovida Kankaanpääs. 1944. aastal ,aprilli kuus alustati Kankanpää tehase ehitustööd. Uus tehas alustas tööd aasta pärast ja sai nimeks „Kankama Oy“. Esimestel aastatel oli suur tooraine puudus, seepärast olid esimesed tooted, naiste riided, valmistatavad sõjaväelaste lumekostüümidest.
50. aastatel kasvas ettevõte kõvasti ja arenes. Ettevõtte nimetus Kankama (pärit Kankaanpääst) vahetati „Reima“ vastu. „Reima“ hakkas looma ja kasutama pikaealist lasteriiete materjali. Esimesed toodangu eksportimise katsed toimusid 50. aastatel, see tegevus end Kesk - Euroopas ei õigustanud, seega kontsentreerus ettevõte vaid Skandinaavia turule.
Sajandi lõpus loodi Enstex® materjal, mis paistis silma pikaealisuse ja veekindluse poolest. Toode sobis suurepäraselt kokku tolle aja moetendentsidega.
1970. a. – see on Enstex® kuldne ajastu. See materjal oli nimelt see, mida oli vaja tolle aja soome emadele, kes peale pikka kodus olemist tööle naasesid. „Reima“ arvestas ja rahuldas emade vajadusi. Ettevõte pööras ka edaspidi põhitähelepanu lasteriietele, kuid peale selle lõi ka igapäevaseid riideid stiilsetele noortele, tootis töö ja spordiriideid.
90. a. alguses sattus „Reima“ ja „Tutta Oy“, kes lõi Jyväskyläs villast kootud lasteriideid, sügavasse hätta. Ettevõttel oli stabiilselt turul veel kolmas kaubamärk „Lassie®“, mille oldi soetanud varem. Reima ei lasknud käsi alla ja lõi edasi selliseid tooteid, nagu Gore-Tex, mis olid vee- ja tuulekindlad ja lõppude lõpuks neil õnnestus. Uus toode sai nimeks Reimatec®. Reimatec® - see on suurepärase kvaliteedi ja vastuvõetava hinna vahekord. Seda toodet hakati palju kasutama Soomes ja teistes ekspordiriikides. Selleks, et olla konkurentsivõimeline, keskendas „Reima“ enda tootmise Hiinasse, Ida riikidesse ja Balti riikidesse. 1997. aastal müüdi ettevõte erakapitali investoritele Taanis.
LAPSED
Uued omanikud püüdsid ettevõtet kasvatada läbi tarnimise, põhitähelepanu pöörati aga tehniliste toodete arendamisele. Suur arengutase ja pakkumiste lai valik nõrgestas „Reima“ tulusust. Paari aasta jooksul jäi ettevõte suurtesse võlgadesse, 2002. aastast sai ettevõtte ajaloo kolmas ümberkorralduste aeg. 2004. aastal peatati täiskasvanutele mõeldud toodangu tootmine. Ettevõte keskendas kogu enda tähelepanu sihtgrupile - riided lastele alates 0 kuni 12 aastat. See oli hea ja efektiivne otsus, tänu millele ettevõtte tulusus kasvas kiiresti ja stabiliseerus. Ettevõte rahvusvaheliseks muutumine toimus samuti kiiresti ja efektiivselt. Esimese XXI sajandi aastakümne jooksul müüdi „Reima“ tooteid koguni 20. riigis.
Ettevõttel on Soomes umbes 100 töötajat, välismaal aga veel umbes 120 töötajat. 2015.a. moodustasid „Reima Oy“ puhtad müügid umbes 75,4 mln. EUR.
Uuendused aitasid lastevanematel hoolitseda laste tervise eest digitaalsel ajastul. „Reima“ riietele loodi veel rohkem „nutikust“, selleks, et vanemad motiveeriks tänu riietele lapsi aktiivseks tegevuseks väljas. „ReimaGO“ andur ja sellega seotud riiete kontseptsioon kujundab uue suhtumise vabaaja veetmisesse vabas õhus.
Sellel tootel puuduvad klientide arvustused