BLACK FRIDAY ALLAHINDLUSED KUNI -50%! NAISTELE MEESTELE LASTELE
Pakkumine kehtib kuni 01.12.2024.
Tekkis küsimusi?+372 8801721

REIMA Patter 2.0 5400042A

Vegan Jätkusuutlik
79,99 €
Madalaim hind 30p. 79,99 €
RRP 89,95 € - 11%
Tootekirjeldus

Tootekirjeldus

Laste ja noorukite jalatsid

  • Veekindlad keskhooaja jalatsid
  • Pealis tehtud sünteetilisest materjalist ja tekstiilist
  • Välistalla materjal painduvast ja kergest kahekordse tihedusega polüuretaanist
  • Tekstiilvooder
  • Eemaldatavad vormitud EVA-sisetallad trikookangast voodriga ning Happy Fit trükisega aitavad leida õige suuruse
  • Lihtne kahepunktiline takjakinnis
  • Vegan
  • Fluorosüsivesinikevaba

Päritoluriik: Hiina / Itaalia / India / Vietnam.

 

*Veekindel kuni pahkluuni (tekstiilist osa)

Suuruste tabel

Suuruste tabel

  Talvejalanõud Suvejalanõud Sandaalid  
Jalalaba pikkus Sisetalla pikkus cm EU suurus
11.2 cm 12.7 x 11.5 19
11.7 cm 13.2 13.2 12.2 20
12.3 cm 13.8 13.8 13 21
13 cm 14.5 14.5 13.7 22
13.7 cm 15.2 15.2 14.4 23
14.3 cm 15.8 15.8 15.1 24
14.8 cm 16.5 16.3 15.7 25
15.5 cm 17.2 17 16.4 26
16.2 cm 17.8 17,7 17.1 27
16.8 cm 18.5 18.3 18.0 28
17.5 cm 19.2 19 18.7 29
18 cm 19.8 19.5 19.4 30
18.6 cm 20.5 20.1 20 31
19.3 cm 21.1 20.8 20.7 32
19.9 cm 21.7 21.4 21.4 33
20.5 cm 22.5 22 22 34
21.2 cm 23.1 22.7 22.7 35
21.9 cm 23.8 23.4 23.4 36
22.5 cm 24.4 24 24 37
23.2 cm 25.1 24.7 24.7 38
23.6 cm 25.8 x 25.4 39

 

 

Suurus
0
1 2
vanus (kuud)
0-12 
6-18 12-24
Sisetalla pikkus (cm) 10-12 12-14 16

 

reima-sizechart-B-EN shoes_EE

ee

Informatsioon kohta REIMA

Informatsioon kohta REIMA

REIMAST

“Reima” usub, et lapsed peavad olema vabad ja veetma aktiivselt aega väljas, looduses ja hoovis. Juba 70 aastat töötab „Reima“ selleks, et lapsed saaksid muretult veeta aega väljas, looduses ja hoovis. „Reima“ ei kavatse peatuda – soovib olla lasteriiete ja jalatsite ekspert. „Reima“ planeerib ka edaspidi luua õueriideid lastele.

„Reima“ ajalugu sai alguse veel Teise maailmasõja aegadel. „Pallo – Paita Oy“ ettevõte, mis õmbles riideid sõduritele, kolis ohutuse mõttes õhurünnakute eest 1939. aastal  Helsinkist Kankaanpäässe. Pommitamise lõppedes kolis tehas Helsinkisse tagasi. Kuid ettevõtte juhid otsustasid mitte lasta lahti koolitatud personali ja enda jõudu proovida Kankaanpääs.  1944. aastal ,aprilli kuus alustati Kankanpää tehase ehitustööd. Uus tehas alustas tööd aasta pärast ja sai nimeks „Kankama Oy“. Esimestel aastatel oli suur tooraine puudus, seepärast olid esimesed tooted, naiste riided, valmistatavad sõjaväelaste lumekostüümidest.

50. aastatel kasvas ettevõte kõvasti ja arenes. Ettevõtte nimetus  Kankama (pärit Kankaanpääst) vahetati „Reima“ vastu. „Reima“ hakkas looma ja kasutama pikaealist lasteriiete materjali. Esimesed toodangu eksportimise katsed toimusid  50. aastatel, see tegevus end Kesk -  Euroopas ei õigustanud, seega kontsentreerus ettevõte vaid Skandinaavia turule.

Sajandi lõpus loodi Enstex® materjal, mis paistis silma pikaealisuse ja veekindluse poolest. Toode sobis suurepäraselt kokku tolle aja moetendentsidega.

1970. a. – see on Enstex®  kuldne ajastu. See materjal oli nimelt see, mida oli vaja tolle aja soome emadele, kes peale pikka kodus olemist tööle naasesid.  „Reima“ arvestas ja rahuldas emade vajadusi. Ettevõte pööras ka edaspidi põhitähelepanu lasteriietele, kuid peale selle lõi ka igapäevaseid riideid stiilsetele noortele, tootis töö ja spordiriideid.

90. a. alguses sattus  „Reima“  ja  „Tutta Oy“, kes lõi Jyväskyläs villast kootud lasteriideid, sügavasse hätta. Ettevõttel oli stabiilselt turul veel kolmas kaubamärk  „Lassie®“, mille oldi soetanud varem. Reima ei lasknud käsi alla ja lõi edasi selliseid tooteid, nagu Gore-Tex, mis olid vee- ja tuulekindlad ja lõppude lõpuks neil õnnestus. Uus toode sai nimeks  Reimatec®. Reimatec® - see on suurepärase kvaliteedi ja vastuvõetava hinna vahekord.  Seda toodet hakati palju kasutama Soomes ja teistes ekspordiriikides.  Selleks, et olla konkurentsivõimeline, keskendas  „Reima“ enda tootmise Hiinasse, Ida riikidesse ja Balti riikidesse.  1997. aastal müüdi ettevõte erakapitali investoritele Taanis.   

LAPSED

Uued omanikud püüdsid ettevõtet kasvatada läbi tarnimise, põhitähelepanu pöörati aga tehniliste toodete arendamisele. Suur arengutase ja pakkumiste lai valik nõrgestas „Reima“ tulusust. Paari aasta jooksul jäi ettevõte suurtesse võlgadesse, 2002. aastast sai ettevõtte ajaloo kolmas ümberkorralduste aeg.  2004. aastal  peatati täiskasvanutele mõeldud toodangu tootmine. Ettevõte keskendas kogu enda tähelepanu sihtgrupile -  riided lastele alates 0 kuni 12 aastat. See oli hea ja efektiivne otsus, tänu millele ettevõtte tulusus kasvas kiiresti ja stabiliseerus. Ettevõte rahvusvaheliseks muutumine toimus samuti kiiresti ja efektiivselt. Esimese XXI sajandi aastakümne jooksul müüdi „Reima“ tooteid koguni 20. riigis.

Ettevõttel on Soomes umbes 100 töötajat, välismaal aga veel umbes  120 töötajat. 2015.a.  moodustasid  „Reima Oy“ puhtad müügid umbes 75,4 mln. EUR.

Uuendused aitasid lastevanematel hoolitseda laste tervise eest digitaalsel ajastul. „Reima“ riietele loodi veel rohkem „nutikust“, selleks, et vanemad motiveeriks tänu riietele lapsi aktiivseks tegevuseks väljas. „ReimaGO“ andur ja sellega seotud riiete kontseptsioon kujundab uue suhtumise vabaaja veetmisesse vabas õhus.  

KLIENTIDE ARVUSTUSED (1)

KLIENTIDE ARVUSTUSED

5

Üldine hinnang

Ostsin suurus 34 ja 35. Sobib ainult laiemale jalale. Kitsale jalale üldse ei sobi. 34 suurus vastab 33, aga 35 suurus vastab 35 - 35,5

KIRJUTA ARVUSTUS

REIMA Patter 2.0 5400042A

hinnang

Üldine hinnang 1 2 3 4 5 (vali)
Mugavus: 1 2 3 4 5 (vali)
Välimus: 1 2 3 4 5 (vali)
Kvaliteet: 1 2 3 4 5 (vali)

Suuruse sobivus

Kui te olete seda mudelit proovinud, siis palun hinnake, kuidas proovitud suurus sobib sellega, mida te tavaliselt kannate

Teie arvamus

Lisage toote kohta ka kommentaar/arvamus.

. .

. .

Sarnased tooted