Tagastamine
Kui meie e-poest soetatud kaup teile ei sobi, on võimalik see TASUTA tagastada.
Kauba tagastamise juhised: Kaupa on võimalik tagastada 365 päeva jooksul alates kättesaamisest.
Kauba tagastamisel palume järgida tagastustingimusi ja -juhiseid, et tagada protsessi ladus kulgemine.
Kuidas täita veebis tagastusvormi tagastamiseks?*
Kõigepealt logi oma kliendikontole sisse. Oma kliendikontole saad sisse logida ühel järgmistest viisidest:
- Kui oled kliendiks registreerunud, logi oma kontole sisse olemasolevate sisselogimisandmetega.
- Kui Sa pole kliendiks registreerunud, võid tooteid tagastada ka ilma registreerumata (oma kliendikontole pääsed tellimuse kinnitusmeili kaudu, mille said oma e-posti aadressile peale tellimist).
- Kui Sa pole kliendiks registreerunud, võid ka registreeruda. Kliki Open24 kodulehe ülaosas „Logi sisse“ ja seejärel „Registreerimine“. Registreerumisel kasuta sama e-posti aadressi, mida tellimisel kasutasid, ning seejärel logi sisse.
Pärast sisselogimist suunatakse Sind profiili jaotisesse „Minu tellimused“, kus näed oma seniseid tellimusi. Vali vastav tellimus ja leia toode, mille soovite tagastada, seejärel kliki „Tagastada“. Siis täida tagastusvorm vastavalt juhistele. Tagastatakse raha 10 tööpäeva jooksul pärast seda, kui kaup meieni jõuab.
Kas ma saan oma ostu ümber vahetada?
24. mail 2023 muudeti Open24 kasutustingimusi punktis VI "Tagastamine"). Kliente on muudatustest teavitatud e-posti teel. Tagastamiseks-vahetamiseks kõlblike kaupade puhul on tagastaqmistingimused järgmised:
• Klientidele, kes on ostnud toote 365 päeva jooksul, kuid mitte hiljem kui 24. mail 2023 (kaasa arvatud), pakume võimalust (vastavalt selle kuupäevani kehtivatele tagastus-/vahetuspoliitikale (kliki siia) vahetada toode sama hinna eest (vahetamine on võimalik ainult sama mudeli ja sama värvi puhul). Kauba väljavahetamine toimub järgmiselt: klient täidab oma konto kaudu tagastusvormi ja saab raha tagasi tavapärasel viisil, nagu on kirjeldatud Open24 veebilehel, ning seejärel võtab ühendust Open24 klienditeenindusega e-posti aadressil info@open24.ee, et taotleda allahindluskoodi järgmise suuruse ostmiseks.
• Klientide suhtes, kes on ostnud kauba alates 25. maist 2023, kehtivad uued Open24 tingimused (kliki siia) See tähendab, et kauba asendamine ei ole võimalik. Pange tähele, et saate tagastamistingimustele vastavaid kaupu 365 päeva jooksul TASUTA tagastada.
Kuidas saan kauba tagastada?
Tagastamine on TASUTA. Täites oma kliendikontole sisse logituna ära toote tagastusvormi, saate valida, mil viisil soovite toote tagastada. Saadaolevad valikud:
- Omiva pakiautomaadiga
Kui valisite tagastamise Omniva pakiautomaadiga, saate pärast tagastusvormi täitmist SMS-i ja e-kirja, kus on kirjas tagastuskood ning üksikasjalikud juhised, kuidas toode Omniva pakiautomaadi kaudu teele panna. Tagastuskood kehtib 7 päeva. Kui kood enam ei kehti ja vajate uut tagastuskoodi, palume meiega ühendust võtta e-posti teel info@open24.ee või telefonitsi +372 8801721 (tööpäeviti 9:00 - 21:00).
- Venipak pakiautomaadiga
Kui olete tagastanud kauba Venipaki pakiautomaadi kaudu, saadame e-postiga juhendi, kuidas toodet tagastada. Pakiautomaadi juurde jõudes skaneerige paki kleebis ja valige sobiv kapi suurus. Pange pakk sisse ja sulgege uks.
Raha Tagastamine
Kõikidel toodetel on 2-aastane tootja poolne garantii. Kui saite toote tellimise ajal vigase toote või kui 2-aastase perioodi jooksul ilmneb tootmisdefekt, tagastame teile toote eest makstud raha 10 tööpäeva jooksul pärast toote tagastamist ja saadame teile automaatse e-kirja, et kinnitada, et teie raha on tagasi makstud. Kirjas leiate isikliku koodi, mis on loodud teile sama toote ostmiseks meie veebipoest. Saate koodi kasutada 30 päeva jooksul.
Ärge muretsege, kui toode on juba välja müüdud - klõpsake toote lehel “TEAVITA" ja me teavitame teid, kui toode on taas saadaval.