Tasuta kaupade tagastamine
Tagastamisperiood: | Sa saad tagastada sobiva kvaliteediga tooted tasuta 365 päeva jooksul. |
Tagastatav toode peab vastama tagastamise tingimustele. | |
1 samm | Logi sisse oma kliendi kontole: Meetod 1 – Kui olete registreeritud klient, logige sisse oma kontole, kasutades olemasolevaid mandaate. Meetod 2 – Kui olete registreerimata klient, saate toote tagastada ilma registreerumiseta (saate oma kontole juurde pääseda tellimuse kinnitusmeili kaudu, mille saite pärast tellimuse esitamist), või Meetod 3 – Kui olete registreerimata klient, saate registreeruda. |
2 samm | Mine jaotisesse "Minu tellimused", kus näete ostetud esemete loendit. |
3 samm | Vali vastav tellimus ja leia toode, mille tagastad. Klõpsa selle all oleval nupul "Tagasta toode". Seejärel järgige juhiseid protsessi lõpetamiseks. |
Mis juhtub pärast tagastamist?
Raha kantakse teie kontole 10 tööpäeva jooksul alates hetkest, kui oleme toote kätte saanud. Te saate automaatse e-posti, mis teavitab teid sellest.
TÄHTIS: Kui valisite maksmise sularahas kohaletoimetamisel või pangakaardiga, ei tagastata makstud 0,99 EUR COD tasu.
Tagastamisviisid:
Meetod | Teave | Kehtivusaeg | Täiendav teave |
Omniva pakiautomaat | Saate e-kirja tagastuskoodiga. | Kood kehtib 7 päeva. | Omniva pakiautomaatide nimekiri >> |
Kui teil on küsimusi, võtke meiega ühendust aadressil info@open24.ee või helistage numbril +372 8801721 (tööpäeviti 9:00 - 21:00).
TÄHELEPANU! - Palun pakkige tagastatav toode saatmiseks/transportimiseks sobivasse pakendisse, et tagada toote ja selle originaalpakendi kahjustumise vältimine transportimise käigus.
TÄHTIS: Palun arvestage, et kuni tagastatav toode on transpordil, vastutab saatja selle turvalise transportimise eest. Seetõttu palume teil toode pakkida saatmispakendisse, et tagada toote ja selle pakendi vigastustevaba kohaletoimetamine.
Tagastustingimused Tagastatud tooted peavad olema:
Tooteid ei võeta tagastamiseks vastu, kui need ei vasta ülaltoodud tingimustele.
Kuidas kasutada saadetise pakendit tagastamiseks: |
Defektsete toodete tagastamine Garantii: Pakume kõigile toodetele 2-aastast tootjagarantiid. Kuidas tagastada?
Mida teha, kui toode on defektne?
|
Millal kvaliteedi garantii ei kehti?
|
Kas tahate vahetada veebist ostetud toote? Vahetused ei ole võimalikud. Palun tagastage toode ülaltoodud meetodite järgi ja esitage uus tellimus soovitud toote jaoks. Palun pange tähele, et tooteid, mis vastavad tagastustingimustele, saab tasuta tagastada 365 päeva jooksul. |
TÄHTIS! Seda tagastusmeetodit saate valida ainult siis, kui olete juba täitnud tagastusvormi veebis.
Tagastatav toode peab olema pakitud saatmiseks sobivasse pakendisse, et tagada toote ja selle originaalpakendi kahjustumise vältimine transportimise käigus.
Tagastuslabeli saate luua Omniva iseteeninduses siit:
Kaebuste/vaidluste lahendamine ja ODR platvorm
Kaebuse esitamiseks peab klient võtma ühendust UAB Open24-ga, täites veebilehel www.open24.ee oma kontol oleva vormi või saatma teabe e-posti teel aadressile info@open24.ee. Kui klient ei ole rahul UAB Open24 lõpliku vastusega tarbijavaidluse mittekohuslikule lahendusele, võib ta pöörduda Riigi Tarbijakaitseametisse (aadress: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Leedu, e-post: tarnyba@vvtat.lt, telefon: +37052626751, veebisait: www.vvtat.lt) oma piirkondlikest kantseleitest või täita päringuvormi ODR platvormil: http://ec.europa.eu/odr/ .